با شروع تولید مثل و گسترش میخک ها در دهه 1960 ، Selecta One مسیری طولانی را طی کرده است. امروزه میخک میخک و دیانتوس شامل یک کاسه با بیش از 100 گونه است. با دستیابی به Morglia (IT) و Whetman Plants International (UK) در سال 2024 ، Selecta برنامه پرورش میخک را تقویت کرد ، بنابراین ادعای آن شماره 1 در دایانتوس است. کلاوس غاوان ، مدیر بازاریابی و مدیریت محصول این شرکت می گوید: “در Dianthus Selecta یکی پیشگام بازار با سهام بزرگ برای سالها است.”
به گفته Gaumann ، مجموعه Pot Dianthus Selecta به دلیل خطوط و انواع قابل اعتماد ، محصولات فردی موفق ، کلاسیک های شناخته شده و نوآوری های هیجان انگیز و رسیدن به بناهای برجسته در بازار با مفاهیم بازاریابی عاطفی مشهور است.
مجموعه دایانتوس
“برجسته ترین ویژگی های ویژگی مانند اسکار®، سری پیشرو بین Dianthus Bowl. این خط با رشد همگن ، شاخه خوب و گل زودرس ، کلید موفقیت برای هر محصول است. 19 گونه در بسیاری از رنگ های زیبا و انواع رنگ های باینری به ویژه در دسترس است. بسیاری از انواع مستقل مانند I❤u ، حزب هلو®و یک مراسم عروسی بنفش® آنها با موفقیت خود را در بازار ایجاد کردند. یکی از آنها به روشی ایده آل برجسته است: با بوسه های صورتی®Selecta موفق شد یک کارخانه را به یک برند تبدیل کند. “
بوسه های صورتی – از گیاه تا مارک
همانطور که در بالا گفته شد ، با بوسه های صورتی ، Selecta یک کارخانه را به یک برند تبدیل کرد. این در سال 2013 در مقادیر اندک راه اندازی شد و بوسه های صورتی به زودی محبوبیت خود را افزایش داد. “این بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان مورد علاقه قرار گرفته است. از آنجا که تولید آنها آسان است ، آنها به سرعت به بهترین کتابهای فروش تبدیل شدند.”
30 میلیون گیاه در کمتر از 10 سال
معلم 30 میلیون کارخانه در کمتر از 10 سال به دست آمده است. به گفته گویمان
خواص خاص فراوانی از گلهای صورتی (با اسباب بازی های رنگی) ، بوی زیبا ، یک دوره گلدهی طولانی (مداوم از مارس تا سپتامبر) و پوشیدن زمستان خوب است. “مراقبت از گیاهان و قدرت آسان است ، برای استفاده داخلی و خارجی مناسب است.”
اولین تولید کننده از Selecta توسط بازاریابی هدف مصرف کننده پشتیبانی می شود
این اولین تولید کننده در تاریخ SELECTA است که توسط یک کمپین بازاریابی هدفمند پشتیبانی شده و برای یک علامت تجاری توسعه یافته است. از سال 2017 ، بوسه های صورتی با شعار “زیبا مانند دوستی ما” نمادی از هدایای کوچک است که در بین دوستان رد و بدل می شود. این برنامه در ابتدا برای بازار آلمان طراحی شده بود ، زیرا با برقراری ارتباط با رسانه های توسعه یافته به سرعت یک چشم انداز جهانی را اتخاذ کرد.
“با پیشرفت ها و اصلاحات مداوم هر ساله ، بوسه های صورتی موفق شدند کمپین مصرف کننده خود را در کانال های رسانه های اجتماعی مرتبط با افراد واقعی مشخص و شخصی کنند.”
کمپین های رسانه های اجتماعی
بر اساس موفقیت کمپین “Pink Your Garden” 2023 و “مسابقه صورتی!” – جایی که بوسه های صورتی به عنوان عناصر اصلی در ارتقاء زیبایی شناسی باغ و تاریخ دوستی صورتی برجسته شدند – کمپین جدید رسانه های اجتماعی برای پذیرش های صورتی ، “Fall Your Fallchying” سال 2025 است. “این کمپین با هدف تجلیل از پیوندهای منحصر به فرد و جذاب دوستی های زن است.”
به گفته Gaumann ، بوسه های صورتی نه تنها دوستی است ، بلکه در موضوعات مختلف مربوط به دوستی ، محتوای عمومی را نیز ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان لحظات زیبایی را با بوسه های صورتی ایجاد کرد. “این برند قصد دارد خود را به عنوان یک بستر انتقال برای دوستی های دختران ایجاد کند ، زیرا پیروان ترکیبی پر جنب و جوش از رنگ ها ، شادی ها و دوستی ها را ارائه می دهند.”
“با دو بوسه جدید صورتی. سفیران برند ، که تاریخ مسابقه صورتی 2024 را می نامند و عشق خود را به محصول توسعه می دهند ، از مزایای بوسه های صورتی تأکید می شود ، و تصویر به عنوان نمادی از دوستی دختر گسترش می یابد. در اینستاگرام و تیکتوک ، بوسه های صورتی لحظات معتبری ایجاد می کنند که رنگ را به دوستی هر دختر اضافه می کند.”
جهش با نام جدید و گروه هدف و مکان
در همین حال ، جهش های بوسه های صورتی وجود دارد. “این تحت یک استراتژی کاملاً متفاوت به بازار عرضه می شود: نام ، گروه هدف و مکانهایی که به وضوح خود را متمایز می کنند ، اما این داستان دیگری است!”
برای اطلاعات بیشتر:
Selecta One
www.selecta-one.com
صورتی®
www.pink-kisses.eu
منبع: https://www.floraldaily.com/article/9722855/selecta-one-in-dianthus/
تحریریه گل لاکچری